سررسید ارگانایزر

مشاهده محصولات

سررسید وزیری

مشاهده محصولات

سررسید وزیری

مشاهده محصولات

سررسید یک هشتم

مشاهده محصولات

مقدمه : سررسید یا سالنامه چیست؟

سالنامه دفتر یا کتابی است چاپ شده که توسط تولیدکنندگان این کسب و کار مانند سالنامه پاسارگاد

سررسیدها به ما اطلاعاتی در مورد رویدادهایی که در یک سال اتفاق افتاده اطلاع می‌دهند.

سالنامه‌ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی، یا اجتماعی را پوشش دهند و یا به صورت تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده شوند تا کسب و کار خود را بیشتر در معرض نمایش بگذارند و مشتریان وفاداری را جذب نمایند.

سررسید شامل چه چیزهایی می باشند؟

سالنامه می‌تواند شامل فهرست مناسبت‌هایی باشد که بنا به تصمیماتی اتخاذ شده‌اند تا یاد و خاطرهٔ حوادث، اتفاقات، یا انسان‌های نام‌آور را زنده نگه دارند. نوشتن سالنامه می‌تواند در مواردی چون حقوقی، بازرگانی، انبارداری یا تولیدی جنبهٔ قانونی داشته باشد.

سررسید 1399
سررسید - سالنامه

معنای کلمه سالنامه ؟

سالنامه از ترکیب دو کلمه «سال» و «نامه» تشکیل شده و شاید به این دلیل باشد که سالنامه، مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که فرد برای سال می‌نویسد یا برعکس.

یعنی سال (گذر زمان)، و صاحب سالنامه، نامه نگاری‌هایی با یکدیگر ترتیب می‌دهند و به همین دلیل است که برای برخی از مردم، سالنامه یک وسیله کاملا شخصی محسوب می‌شود.

کلمه سررسید نیز در ایران به سالنامه ها گفته می شود که همتای همان زمان مشخصی جهت کاری که نشانی از تاریخ و زمان به مخاطب می‌دهد.

تبلیغات و ارتباط سررسید با تبلیغات ؟

سررسید یا سالنامه یکی از راه های تبلیغات موثر برای کسب و کار در ایران تبدیل شده‌اند اما بهتر است قبل داشتن اینکه به چه صورت تبلیغات سالنامه تاثیر گذار است از تبلیغات و به صورت کلی تاثیر تبلیغات مطالعه داشته باشید:

تبلیغات ، یکی از شیوه های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است. در گذشته، تبلیغات، به عنوان تنها راه ارتباط با مشتری و ارسال پیام به او تلقی می‌شد.

اما امروز دانش بازاریابی به ما آموخته است که هر محصول یا خدمت یا برند، به شکل‌های مختلف با مخاطب و مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل خود رابطه برقرار می‌کند.

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهم و موثری در میزان فروش و سود و ضرر یک شرکت بازی می کند و اساساً نقش حیاتی در روند کاری یک شرکت تولیدکننده و یا خدماتی دارد.

در دوره ای که در آن زندگی می کنیم تبلیغات، طیف گسترده ای را در بر گرفته و روش های ارائه آن بسیار متنوع و غالباً بسیار خلاقانه می باشد.

روزنامه ها ، مجلات، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات فضاهای خارجی، فضاهای داخلی، تبلیغات در فضای مجازی، سایتهای اینترنتی، اپلیکیشن های تلفن همراه و گجت ها، ایمیل مارکتینگ، پیامک های تبلیغی و بسیاری راه های دیگر برای رساندن نام یک محصول وجود دارد که بیشتر متخصصان تبلیغات و بازاریابی از آن استفاده می کنند. ولی در این میان نکته‌ی بسیار مهم و تعیین کننده، خلاقیت و ابتکار در روش تبلیغ و ایده است که باعث ماندگاری و موفقیت یک تبلیغ و به تبع آن افزایش فروش یک محصول می گردد.

تبلیغات سررسید یا سالنامه
سررسید 99

مصرف کننده یا مخاطبین سالنامه در چه مواردی به آن نیازمند هستند؟

حال که دیگر می دانیم تاریخ نگاری یا تقویم چه تاثیر بسزایی در زندگی انسان داشته براحتی می‌توانیم در مورد موارد استفاده مصرف کنندگان تقویم و سررسید را شرح دهیم.

انسان ها در سنین مختلف همه‌روزه نیازمند تقویم هستند بشر جهت زمان بندی ها کاری ، تحصیلی ، قرارها و ملاقات ها ، در مسائل سیاسی و اقتصادی ، همین‌طور خانوادگی  نیازی بزرگ با زمان بندی و تقویم دارد.

یک فرد صاحب کسب و کار برنامه ریزی های کاری  و فکری خود جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را بدست تاریخ و تقویم سازماندهی می کند برای امور زمان بندی تأیین می کند تاریخ معین می‌کند و با برنامه ریزی و هدف مندی سر زمان و تاریخ معین کرده به آن می رسد.

تقویم یک دست راست بزرگ در زندگی انسان هاست و کمتر کسی را پیدا می کنید که زمان و تاریخ نگاری برایش مهم نباشد.

انسان ها جشن ها، تولد ها، مراسمات و مناسبت‌ها را براساس تقویم معین می کنند و به استقبال آنها می روند.

حال با این حجم نیاز و طرفدار یک فرد که صاحب کسب و کار موفق است برای پیشرفت و بیشتر در مرض دید بودن (برندینگ) در ۴ ماه آخر سال که همه مردم یک کشور کنجکاوی این را دارند که چه مناسبتی در چه تاریخی می باشد و یا حتی زمان تحویل سال ۱۴۰۱ به چه صورت است و افرادی که کسب و کار و امور زندگی خود را با هدف پیش می برند و نیاز به زمان بندی و تاریخ نگاری و هدف گذاری دارند داشتن سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم جیبی و یا هر تاریخ نگاری که به آنها در این راه کمک نماید نیازمند هستند.

حال این صاحب کسب و کار با توجه به بررسی و کارشناسی کسب و کارش توسط شرکت سالنامه پاسارگاد جهت انتخاب بهترین سررسید ۱۴۰۱ یا سالنامه ۱۴۰۱ از جهت اندازه، جلد، نوع صحافی و روش های سفارش سازی و یا اختصاصی بودن سالنامه مشاوره دریافت می‌کنند با ارائه آن به مشتریان همیشه نقش تعیین شده رد زندگی‌شان خواهند داشت ضمن اینکه با در دست بودن سررسید در دست مخاطبین مصرف کننده خود تبلیغاتی رایگان برای صاحبین کسب و کار می باشد.

انواع قطع سررسید از نظر اندازه، جلد و نیاز کسب و کار ها

کسب اطلاعات کافی، بهترین گزینه شما برای انتخابی مناسب است. همکاران ما در واحد سالنامه پاسارگاد قصد دارند در این راه شما را یاری کنند. لذا دانش و نزدیک به یک دهه تجربه خود در حوزه تولید و فروش سررسید را در قالب مقالاتی که لینک آنها را در سمت راست مشاهده می کنید با شما به اشتراک گذاشته‌اند.

این مقالات به زبانی ساده و روان (به همراه تصاویر) نوشته شده و هرگز شما را درگیر نکات پیچیده فنی نخواهد کرد. بلکه سعی شده است به نکاتی که شما به عنوان یک خریدار به آنها نیاز پیدا خواهید کرد پرداخته شود. همچنین ما در این مقالات سعی کرده‌ایم نکات ریزی که برخی از فروشندگان غیر حرفه ای سررسید سعی می کنند از شما مخفی کنند را به شما بیاموزیم. در این مقالات سعی نخواهیم کرد شما را به خرید از تولید کننده خاصی ترغیب کنیم، بلکه تمام گزینه های موجود (حتی مواردی که خودمان ارائه نمی دهیم) را به شما معرفی خواهیم نمود.

سررسید ها بر اساس اندازه به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که در پایین ذکر شده است:

سالنامه وزیری
سالنامه اروپایی
سالنامه سلطانی
سالنامه رحلی
سالنامه رقعی
سالنامه پالتویی
سالنامه خشتی
سالنامه جیبی
سالنامه ارگانایزر

ما در سالنامه پاسارگاد سالنامه های در قطعات زیر را تولید می‌کنیم:

سررسید ارگانایزر
سررسید اروپایی
سررسید وزیری
سررسید یک هشتم